Zdravi biskviti
Prehrana

Prehrana sa ili bez slatkiša?

Slatkiši, da ili ne? Pitanje je na koje je teško dati (pravi) odgovor. Ruku na srce, nisu nam potrebni, ali žarko ih želimo. Iako smo svjesni negativnih učinaka koje slatkiši imaju na našu formu i odraz u ogledalu, opet rijetko tko im može odoljeti. Velika većina ljudi jede ih gotovo u svim prilikama, neovisno o tome jesu li gladni ili ne, bili sami ili u društvu. Neodoljiva potreba da prigrizemo nešto slatko javlja se i kada imamo loš dan ili jednostavno trebamo utjehu.

Utjecaj emocionalnog stanja veoma je važan i utječe na izbor hrane. U takvim situacijama najčešće možemo čuti kako izgovaramo rečenicu „Baš mi se jede nešto slatko!“.

No, s nutricionističkog i zdravstvenog gledišta slatkiši su vrsta namirnica odnosno prehrambenih proizvoda izrazito visoke energetske i vrlo niske hranjive vrijednosti i naziva ih se namirnicama koje obiluju „praznim kalorijama“. Stoga, uzmemo li to u obzir, možemo zaključiti da konzumacija ovakvih vrsta namirnica nije preporučljiva.

Stoga, ukoliko ste zaista donijeli odluku da ćete iz prehrane izbaciti slatko u svim oblicima, donosimo prijedloge „zdravih“ slatkiša za kojima možete posegnuti bez imalo grižnje savjesti.

Zdravi keksi (BioPlod) odličnog su okusa, a izuzetno zdravi (zaslađeni fruktozom, bez trans masnih kiselina, bez aditiva, visoko obogaćeni vlaknima, ručno rađeni).

  • Voćno-žitne energetske pločice odlično će zamijeniti čokoladice nakon obroka ili će poslužiti kao odličan snack između obroka
  • Sušeno voće odlična je i zdrava alternativa gumenim ili tvrdim bombonima
  • Umjesto obične čokolade posegnite za tamnom čokoladom sa što većim postotokom kakaa
  • Svježe voće
  • Voćni jogurti i kolači

 

Cimet biskvit keks

Pročitaj više

Integralni Dablin keks sa brusnicama

Pročitaj više

Kolutići marelica keks

Pročitaj više

Povezane objave

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *