Par trci u sumi
Zdravlje

DigestFood kao dodatak prehrani sportašima i rekreativcima

PREHRANA U SKLADU SA ŽIVOTOM KOJIM ŽIVITE

Odgovornost prema hrani koju jedemo jednaka je odgovornosti prema kvaliteti života koji živimo. Stoga, osim dosljednosti i odgovornosti na (životnom) terenu, neophodno je da uvjereni budemo i u kuhinji prilikom pripreme namirnica za obrok.

Prehrana ne bi trebala i ne smije biti na zadnjem mjestu.

Većina sportaša motivirana je i predana sportskom stilu života, no postavlja se pitanje da li smo osim na fizičkoj kondiciji spremni raditi na poboljšanju plana prehrane? Odgovor na to pitanje biti će pozitivan onda i samo tada kada ćete biti spremni preuzeti obvezu davanja prioriteta pripremi vaših obroka.

Priprema vašeg sustava prehrana ključno je polazište. On će vam omogućiti da planirate unaprijed, budete odgovorni za “male ljubavne” rituale prilikom pripremanja obroka te ono što u biti i želimo, dugoročno postizanje uspjeha.

Sport kojim se bavite odrediti će smjernice vaše prehrane i plana ishrane budući da različiti sportovi zahtijevaju različit unos energije. Osobitu pažnju treba usmjeriti na unos kalorija, i to na taj način da unos mora biti jednak potrošnji, odnosno koliko potrošite toliko trebati i nadoknaditi.

Pazite što jedete prije, za vrijeme i poslije sportskih napora!

Dio odgovornosti za vašu pravilnu prehranu preuzet će i dodatak prehrani koji se osobito preporuča sportašima, kako profesionalnim tako i rekreativcima – DigestFood iz LV-Pharma, za bolju probavu i iskorištavanje hranjivih tvari i to šećera i masti za energiju, a proteina (amino-kiseline) kao gradivne tvari za formiranje mišićnog i vezivnog tkiva.

Ujedno, DigestFood preporuča se i kod prekomjernog unosa hrane kao i kod poremećaja probave poput intolerancije na pojedine sastojke hrane, laktozu, gluten, koji se manifestira kao nadutost, osjećaj težine, učestali plinovi, grčevi, poremećaj pražnjenja crijeva…

Prehrana u životu sportaša igra veliku ulogu u postizanju željenih ciljeva i dugoročnog osobnog uspjeha. Opće je poznato da sportaši trebaju više kalorija jer je kod njih potrošnja energije znatno veća od one kod neaktivnih ljudi. Svaki obrok sportaša/rekreativca morao bi sadržavati proteine, povrće i(li) voće i zdrave masti, a većina njih bi također trebala sadržavati probavljive ugljikohidrate sa visokim sadržajem vlakana (smeđa riža, zob, leća…).

Bavljenje sportom ne trenira samo vaše tijelo, već i vašu odgovornost prilikom biranja onoga što vam u tom trenutku najviše treba, a ne ono što vam apetit diktira.

Imajte na umu, donoseći odluku o zdravom i pravilnom načinu prehrane, ona će vam se dugoročno pozlatiti.

Povezane objave

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *